promo signPROMO ČLANAK

Dječje zdravlje - 30. lipnja 2025.
AUTOR ČLANKA - ADIVA

Everyday Baby – asortiman koji mijenja svijet mališana 

S jakim timom, jasnom vizijom i rastućom sviješću o staklu kao boljem izboru materijala za dječje bočice, Everyday Baby je odlučio stvoriti sigurnije proizvode za obitelji s malom djecom. Rezultat je bila inovativna staklena dječja bočica s jedinstvenim silikonskim premazom koji štiti bočicu i čini je sigurnijom za djecu

Everyday Baby bočice

Kada je Andreas Bengtsson prvi put postao otac, iskusio je uobičajenu, ali frustrirajuću stvarnost za mnoge roditelje: nedostajali su dječji proizvodi koji su bili i funkcionalni i sigurni s materijalne perspektive. Zajedno sa svoja dva prijatelja, Edonom i Fredrikom, odlučio je stvoriti promjenu i 2015. godine osnovao je tvrtku Everyday Baby. 

Putovanje tvrtke započelo je razvojem dodataka za dječje bočice, ali ubrzo su shvatili da trebaju razviti vlastitu dječju bočicu koja odražava njihove vrijednosti. Rezultat je bila inovativna staklena dječja bočica s jedinstvenim silikonskim premazom koji štiti bočicu i čini je sigurnijom za djecu. “Uočili smo veliku potrebu za boljim izborom materijala, posebno u proizvodima koje mala djeca svakodnevno koriste”, objašnjava Andreas. 

Everyday Baby staklena bočica za djecu osvojila je tržište 

everyday bočice

Nova vrsta dječje bočice osvaja tržište. Dječja bočica Everyday Baby brzo je postala omiljena među roditeljima, a tijekom Crnog petka 2024. tvrtka je zabilježila rekordnu prodaju. Staklene bočice su se vrlo dobro prodavale i kod trgovaca i putem vlastitih kanala tvrtke. 

„Ovo je bio prvi put da smo se tako snažno usredotočili na vlastitu e-trgovinu tijekom Crnog petka. Prije smo prodavali većinu naših tanjura i zdjela, ali sada primjećujemo da sve više roditelja bira staklene bočice umjesto plastičnih“, kaže Andreas. 

Prelazak s plastike na staklo nije potaknut samo dizajnom i funkcijom, već i povećanom sviješću o zdravlju i okolišu. Roger Björklund, suvlasnik i predsjednik tvrtke, objašnjava: „Sve više odraslih koristi staklene kutije za ručak na poslu. To bi trebalo biti jednako očito kada biramo materijale za svoju djecu.“ 

Promjena navika roditelja bio je izazov i prilika 

Uvođenje staklenih bočica na tržište nije bio lak zadatak. 

„Kad smo počeli, bilo je teško natjerati potrošače da shvate prednosti stakla“, prisjeća se Andreas. „Istraživanje utjecaja mikroplastike na tijelo nije dovoljno odmaklo pa ne znamo što ona čini tijelu, ali vjerojatno nije dobro. Ono što znamo jest da su tvari koje su se prethodno nalazile u plastičnim bocama štetne, pa su vjerojatno i zamjenske tvari štetne.“ 

Jedna od velikih snaga tvrtke Everyday Baby je njihova filozofija da sve sami razvijaju i dizajniraju. Od jedinstvenog premaza za boce koji omogućuje da staklo ostane u silikonskom premazu ako se boca razbije, do silikonskih žličica sa stabilnim metalnim jezgrama, inovacija je u DNK tvrtke. Proizvodi se proizvode u Kini, gdje je dostupna napredna tehnologija za premazivanje boca. 

„Uvijek težimo izradi proizvoda koji su malo bolji od onoga što je danas na tržištu, bilo da se radi o održivosti, dizajnu ili proizvodnji“, objašnjava Andreas. 

Pandemija je promijenila strategiju tvrtke Everyday Baby. Tvrtka, koja je prije imala distributere u zemljama poput Južne Koreje i Kine, odlučila se usredotočiti na Europu i domaće tržište Švedsku nakon što je pandemija pogodila njihove međunarodne poslovne modele. „Želimo pomoći švedskim roditeljima da shvate prednosti stakla i zašto je ono bolji izbor za njihovu djecu“, napominje Roger. Danas tvrtka ima distributere u nekoliko europskih zemalja, uključujući Njemačku, Austriju i Švicarsku, kao i neka tržišta izvan Europe. U Švedskoj sami obavljaju svu distribuciju i aktivno rade na povećanju svoje vidljivosti kroz suradnju s influencerima i trgovcima. 

Vizije budućnosti i tim koji stoji iza uspjeha Everyday Baby bočica 

Budućnost kompanije Everyday Baby ide ruku pod ruku s njenom temeljnom vrijednošću: zdravljem. Tvrtka planira nastaviti razvijati proizvode u kategoriji prehrane i hranjenja te želi ojačati svoju poziciju na švedskom tržištu. 

„Ne planiramo se radikalno širiti, ali želimo nastaviti raditi ono u čemu smo najbolji“, ističe Andreas. 

Tim koji stoji iza tvrtke Everyday Baby također je važan dio uspjeha. Andreas skreće pozornost na Thildu, marketinšku stručnjakinju tvrtke i novopečenu majku jednogodišnjaka, koja se zaposlila u tvrtki kada joj je preostalo samo mjesec dana do poroda. Thilda se osjećala kao prava osoba za taj posao jer je Andreas brzo shvatio da razumije ciljnu skupinu i da bi bila dobar dodatak timu. 

„Thilda je prava za Everyday Baby i važan je dio našeg fantastičnog tima“, ističe. 

S jakim timom, jasnom vizijom i rastućom sviješću o staklu kao boljem izboru materijala, Everyday Baby je spreman prihvatiti nove izazove i stvoriti bolju budućnost za obitelji s malom djecom. 

Više informacija o Everyday Baby bočicama saznajte na ovom linku.

Skenirajte QR kod i preuzmite ADIVA mobilnu aplikaciju:

adiva app qr code

Aplikaciju možete preuzeti i na:

ADIVA_app_app_store_button ADIVA_app_google_play_button